Ahad, Jun 29, 2008

Data E-Pelaporan j-QAF 2008

MS MC MS BM MC...last2 sekali mintak MC kat doktor.

Kami sekolah2 j-QAF Kubang Pasu baru ja menyerahkan data kepada PPDKP. Pinau jugak sekali nak lengkapkan semuanya. Tambah2 pulak kalau ada 'error'. Kalau takdak 'error' alhamdulillah la. Apa2 pun semuanya telah selamat buat masa ni..:-)

1 comments:

Abuu Ammaar KPasu berkata...

Terima kasih tak terhingga kepada pakar-pakar e-pelaporan Kubang Pasu yang banyak menyumbang bakti , idea,tenaga, masa, kerehatan dan mengorbankan waktu bersama keluarga demi untuk menyempurnakan e-ppdkp pada 6 bulan pertama 2008. Terutama pada Ust Akmal, Ust Md Isa, Ust Wan dan semua fasalitator yang memberi sumbangan tak berbelah bagi untuk menjayakan e-pelaporan kali ini.Semoga Allah SWT memberkati sumbangan dan kerja buat kita untuk memartabatkan Pend. Islam Program j-QAF didaerah dan negeri ini.Segala kekurangan dan yang menyusahkan harap dimaafkan.
Kita pakat-pakat tunggu ^ bulan ke dua 2008 pulaaaak! Pakat-pakat pulun, tinggai 2 tahun saja lagi unjuran j-QAF dinilai dipersada negara......Pastikan j-QAF Tanpa Gagal.Lepas ni kita pakat-pakat pughaq Kursus Pemantapan dan B.Arab pulak!!! Ghitulah kiranya......salaam !