Rabu, September 24, 2008

Mesyuarat Pemurnian Bahan Majlis Khatam Al-Quran Perdana dan Kem Literasi Al-Quran Sek-Sek KPM Peringkat Negeri Kedah 2008




Isnin (22 Sept), penulis ke PKG Sungai Limau kerana menghadiri Mesyuarat Pemurnian Bahan Majlis Khatam Al-Quran Perdana dan Kem Literasi Al-Quran Sek-Sek KPM Peringkat Negeri Kedah 2008 bermula pukul 8.00 pagi. Peserta yang sepatutnya hadir adalah 35 orang. Sila rujuk blog SPPIM. Tetapi disebabkan ada dikalangan peserta yang tak dapat hadir kerana masalah masing-masing, maka jumlah tu tak sampai la 35 orang:-)

35 orang dipecahkan kepada beberapa bahagian mengikut ketetapan. Penulis ditugaskan untuk menyiapkan soalan-soalan kuiz MKQ peringkat Negeri Kedah bersama-sama dengan Ust Akmal, Ust Hafiz dan juga Ustaz Amir. Ada juga kumpulan untuk Kem Literasi Al-Quran dan juga menyiapkan kertas kerja untuk dibentangkan di peringkat kebangsaan.

Kalau sebut PKG Sg Limau, teringat la kat makanan dialas pinggan besar. Tapi dah bulan puasa, tak dapat la makan. Tapi dapat jugak kurma. Jadilah kan. Bukan la mengharap. Tapi benda free sapa takmau. Yang penting, kita hargai. Kan?:-)

0 comments: