Khamis, Julai 31, 2008

'PERTUBA' dipilih oleh PPD



Ketika sedang leka membuat persediaan akhir untuk Program Sambutan Isra’ dan Mikraj, Panitia Bahasa Arab SK Hosba mendapat surat PPD yang disampaikan oleh pentadbiran SK Hosba. Surat tersebut adalah mengenai Proposal Kajian dan Tindakan (KT).

Proposal bertajuk Program ‘Pertuturan Bahasa Arab yang Mudah ( PERTUBA ) yang dibuat oleh Panitia Bahasa Arab SK Hosba telah terpilih di peringkat Daerah Kubang Pasu dan dijemput ke Bengkel Pemurnian Proposal Kajian Tindakan tersebut di SMK Paya Kemunting pada 4 dan 5 Ogos 2008 iaitu pada minggu depan.

Tahniah ke Takziah?

Tahniah la kan sebab terpilih. Bukan senang nak terpilih macam tu. (agaknya la sebab bukan ramai yang terpilih tu)

Tapi takziah jugak kot. Sebab takdak pengalaman langsung dalam KT ni. Buat proposal tu pun, Cuma sekadar mencari pengalaman di peringkat sekolah ja niat mula-mula tu. Tapi tak sangka pulak dah terpilih di peringkat PPD. Heh!

Nak kena rujuk cikgu-cikgu yang berpengalaman la macam ni. Kat kawan-kawan pun kena pakat-pakat tolong jugak. Rasa macam nak rebah ja kalau pulun sorang-sorang. Hehe! Tapi kawan-kawan semua best. Tanya ja apa pun, mesti ada jawapan:-)

Selamat berKT la ye…

0 comments: