Isnin, Ogos 11, 2008

2 Orang Guru Praktikum Baru ke SK HOSBA

Kelmarin Ahad (10/08/08), SK Hosba menerima 2 orang guru pelatih praktikum dari IPDA. Mereka dari opsyen major Pendidikan Islam, minor Bahasa Arab dan Pendidikan Jasmani dan Kesihatan. Sempat bertegur sapa dan bersalam-salaman ja. Belum sempat bertanya nama. Ada juga nama mereka 2 tu di ‘nametag’, tapi tak perasan pulak apa nama mereka. Takpa, masa masih ada. Tempoh mereka praktikum selama 6 minggu. Sekejapnyer! :-)

SK Hosba juga akan mengadakan Perkhemahan Tahunan Unit Beruniform pada hari Rabu hingga Khamis akan datang. Kebetulan! Memang kebetulan! Jawatankuasa Perkhemahan (JK Kerohanian) memang sedang mencari ustaz untuk menyampaikan kuliah maghrib dan subuh. Molek benar la tu dengan kedatangan ustaz berdua. Selamat datang ke SK Hosba dan selamat berpraktikum. Selamat menjalankan tugas selaku penceramah. Semoga dengan kedatangan ustaz berdua, akan memberi sesuatu yang bermakna kepada SK Hosba dan akan menceriakan Perkheman Unit Beruniform nanti.

Belum sempat lagi nak bergambar dengan ustaz berdua ni. Takpa, masa masih panjang. Minggu depan cuti pulak kan. Untung ustaz berdua tak payah tulis RPH:-) GOOD LUCK Ustaz..

0 comments: