Rabu, Ogos 27, 2008

Taklimat Pendedahan Huraian Sukatan Pelajaran Bahasa Arab Kegunaan 2009 Peringkat Daerah Kuala Muda / Yan

Selasa (26/82008), ke Masjid Al-Muttaqin, Sungai Petani untuk turut bersama-sama di Taklimat Pendedahan Huraian Sukatan Pelajaran Bahasa Arab Kegunaan 2009 Peringkat Daerah Kuala Muda / Yan.

Sepatutnya saya bersama-sama dengan meraka bermula dari hari Isnin lagi. Tetapi oleh kerana PPDKP memerlukan khidmat saya untuk bersama-sama di Majlis Khatam Al-Quran.

Walaupun diadakan di masjid sahaja, tetapi air condnya cukup sejuk. Memang hebat apabila diadakan kursus di sini. Bukan sembarangan masjid ni. Tak terasa rugi mengikuti kursus di sini.

Slot saya pada pukul 8.30-10.00 pagi ialah Pendedahan Huraian Sukatan Pelajaran Bahasa Arab Tahun 2. Slot seterusnya disampaikan oleh Ust Fauzi berkenaan Strategi P&P Bahasa Arab. Seterusnya oleh Ustz Normah berkenaan PKSR dan juga Pengenalan Buku Teks.

Program diserikan dengan kehadiran Ust Rushdan Pegawai dari JPN Kedah. Penyelaras program pada kali ini ialah, Ust Jamaludin Pegawai Khas j-QAF PPD KM/Y.

Perasmi Majlis Penutupan Rasmi taklimat pada kali ini ialah Ust Azizan, Penolong Pengarah PPD KM/Y. Banyak nasihat yang diberikan oleh beliau semasa menyampaikan ucapan kepada peserta.

Peserta diberikan sijil peyertaan oleh Ust Azizan

0 comments: